EA business cloud

Felhőalapú táv- és csoportmunkát támogató szoftver

Termékünk

Felhőalapú táv- és csoportmunkát támogató szoftver

Az EA business cloud bevezetésével gördülékennyé teheti a cég alkalmazottai számára a csoportmunkát érintő napi tevékenységeket. A szoftver használói testre szabható jogosultsági körökbe sorolhatóak, így mindenki csak azokat a funkciókat éri el, amelyek relevánsak számára. A megfelelő jogosultság birtokába a felhasználók projekteket hozhatnak létre, s azokhoz feladatokat rendelhetnek. Minden projektet csak a togjai láthatnak, de a feladatok delegálásával egy-egy részfeladat erejéig könnyen bevonható egy külső kolléga is. A rendszeren belüli fájlkezelő lehetőséget biztosít a dokumentumok egymás közti megosztására. Ezen dokumentumok projektekhez vagy azok feladataihoz is kapcsolódhatnak, s ezáltal könnyen kontextusba helyezhetőek. A rendszerbe integrálva lett egy valós idejű kommunikációt megvalósító modul is, így nem szükséges külső szoftvert használni a cégen belüli, szöveges információcseréhez.

Biztonságos, felhő alapú elérés

A szoftver bárhonnan elérhető egy böngészőprogram segítségével. A biztonságos elérésről a legmodernebb technológiák gondoskodnak, így nem kell aggódnunk, hogy céges adatok illetéktelen kezekbe juthatnak.

Dokumentum és fájlkezelés

Lehetőségünk van dokumentumok és más fájlok biztonságos tárolására a rendszeren belül. Ehhez egy fájlkezelő modult biztosítunk, amelynek használata könnyen elsajátítható. Elegendő csak behúzni egy fájlt a böngészőablakba, és az máris feltöltésre kerül a felhőbe.

Projektmenedzsment

A szoftver a feladatokat projektekhez köti, így az egymással szorosan összetartozó munkafolyamatokat egy logikai egységen belül kezelhetjük. Minden projektnél beállítható, hogy kik a tagjai. A tagoknál megadható, hogy olvasási vagy szerkesztési joguk legyen a projekt feladatait illetően.

Feladatok és alfeladatok támogatása

A felhasználók könnyedén hozhatnak létre feladatokat és hozzájuk kapcsolódó alfeladatokat, s ezeket projektekhez rendelhetik. A feladatokat bármikor delegálhatják egymásnak, a munka elvégzésekor pedig kipipálhatják a feladatot. A rendszer határidőket is kezel, így mindenki számára egyértelműek a prioritások.

Csapatkommunikáció segítése

A szoftver tervezésénél egy olyan kommunikációs platformot képzeltünk el, ahol minden egyes beszélgetésfolyam kontextusba helyezett. Ezt úgy valósítottuk meg, hogy minden kommunikáció egy adott feladathoz kapcsolódik. Ha egy feladatnál bárki hozzászólást ír, arról a rendszer azonnali értesítőt küld, így könnyen válthatunk a beszélgetések között.

Kanban tábla támogatás

A feladatok státuszának nyomon követésére az egyik legjobb módszer a Kanban tábla. A rendszerben megvalósítottuk ennek virtuális változatát: minden projekt rendelkezik egy kanban táblás nézettel, amelyben elrendezhetjük a projekt feladatait. A tábla oszlopai tetszőlegesen szerkeszthetőek, a feladatokat könnyen mozgathatóak egyik oszlopból a másikba.

Jogosultságkezelés

A szoftver központi részét képezi a jogosultsági szerepek szétválasztása. Az adminisztrátorok teljes mozgásteret kapnak a cég igényeihez szabni ezen jogosultsági csoportok kialakítását. Minden cég más, a rendszer pedig ehhez alkalmazkodni képes.

Valós idejű értesítések

A beépített értesítési felületén keresztül a felhasználók valós időben kapnak információt a rendszeren belüli történésekről, változásokról. Legyen szó egy új hozzászólásról egy olyan feladatnál, ahol felelősek vagy közreműködők vagyunk, vagy egy fájl csatolásáról egy projektnél, amelynek tagja vagyunk, a rendszer azonnal értesít minket.

Folyamatos támogatás

Elakadt a rendszer használatában? Semmi probléma – szakértő csapatunk az Ön rendelkezésére áll, és segít a rendszer használatát illetően. Emellett folyamatosan várjuk a felhasználók fejlesztési ötleteit, hogy minél sokoldalúbb és felhasználóbarátabb legyen felületünk.

Fájlkezelő

Kanban tábla

Feladatnézet

Projekt feladatok

Fejlessze digitálisan is vállalkozását a GINOP 1.2.1-21 pályázat keretében!

Az EA business cloud bevezetése számos előnyt nyújt vállalkozása számára. A legújabb, GINOP 1.2.1-21 pályázat keretében, melynek részletes leírása szintén elérhető oldalunkon, most kedvezményesen bevezetheti modern üzleti felhőszolgáltatásunkat. Optimalizálja működését, fejlessze vállalkozását segítségünkkel!